Mot miljonen i snigelfart

söndag 9 februari 2014

Första blogginlägget

Då har jag efter en lång betänketid börjat blogga. Bloggen är egentligen mest för min egenskull, eftersom det är lättare att kolla tillbaka på sina egna beslut. Ifall besluten är nedskrinva i text.

Lite om mig själv. Är 23år och studerande har handlat med aktier i snart ett år. Utbildar mig inom data, är lite mer än halvägs på min utbildning. Har alltid haft problem med stavning och särskrivning, så ha gärna lite översyn med det.

2 kommentarer:

  1. Välkommen in i bloggvärlden! Har du satt upp några årsmål eller så?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar. Jobbar på det, har svårt att sätta upp mål. Då min inkomst varierar väldigt mycket beroende på hur mycket jag kan jobba extra utöver skolan. Bra blogg du har där, har följt den ganska länge :)

      Radera